achtergrondafbeelding
Autotest 2017 Opel Ampera-e


4 reacties

  1. Paul schreef:

    Ik heb de Launch-versie sinds medio november 2017 en inmiddels 17000 km op de teller staan. Het was in het begin wennen. De auto is zeer stug geveerd. Over een hobbelig wegdek wordt je van links naar rechts geschud. Heel onprettig. De actieradius is prima en komt overeen met die uit de testritten, waarbij de buitentemperatuur grote invloed heeft. De afwerking is inderdaad Amerikaans en slecht. Dan heb ik het niet over de gebruikte materialen. De bestuurdersdeur sluit niet goed af en zit scheef in het portier. Het dashboard zit niet goed, waardoor de afstand tot de beide voorportieren ruim 1 cm verschilt. Dat is geen gezicht, maar niet te herstellen. Het is (gelukkig) een leaseauto.

  2. Henk schreef:

    Beste Rolf,
    Ik rijd nu ruim een maand in een Ampera e maar ervaar geen enkel probleem met zitcomfort.

  3. Ronald schreef:

    De Opel Ampera-e heeft geen adaptive cruise control. Het display geeft de afstand tot de voorganger wel aan in seconden, maar daar wordt niets mee gedaan.

  4. Rolf schreef:

    Ik mis 1 heel belangrijk minpunt aan deze auto: ik heb zelden zulke slechte stoelen meegemaakt. Ik heb een proefrit van 3 uur in deze auto gemaakt, omdat ik veel kilometers maak. Maar de stoelen hebben het rijgenot, wat je zeker in deze auto hebt, helemaal verziekt. Ik begrijp niet dat Opel (sorry Chevrolet) in een dergelijke auto, stoelen van deze kwaliteit kan plaatsen.
    Voor mij de reden om af te zien van deze auto!
    Voor de rest ben ik het helemaal eens met deze autotest.


Reageer

Share Tweet Share Share E-Mail
Bovag logo
  • Klantbeoordeling 8,2
  • Altijd BOVAG Garantie
  • 10.500 aangesloten BOVAG garages
  • Heldere All-in prijzen